vineri, 20 iunie 2008

Barfa zilei: Cristiano s-a decis sa plece la Real

Cristiano Ronaldo a rupt tacerea in privinta viitorului sau dupa eliminarea Portugaliei de la European. "Am luat aceasta decizie inainte de finala Ligii Campionilor, dar nu am vrut sa vorbesc pentru a nu destabiliza situatia. Toata lumea stie ce imi doresc, ce vreau. In cateva zile voi da un comunicat in care voi vorbi despre acest lucru. Este visul meu. Nu am vorbit cu Ferguson, nu aveam ce discuta cu el. Nu ma intereseaza ca se supara, e doar o optiune personala. Asa cum a spus si Scolari, este un tren care trece o data in viata. De aceea el s-a dus la Chelsea. Acum ma voi opera, pentru ca am dureri mari. O voi face la Manchester. Apoi, voi anunta ce am decis. Sper ca visul meu sa se indeplineasca. Fanilor le va trece supararea cu cateva goluri si cateva meciuri foarte bune. Normal, afacerea trebuie sa fie buna pentru toate partile implicate in ea", a declarat portughezul conform presei spaniole. Desi nu a pronuntat numele Real Madrid, cuvintele eu fost mai mult decat elocvente.

Niciun comentariu: